läget e som fiskeläget







Just såhär slutar det när systrarna H tar en sväng ut i ingenmans-land och kommer hem sent en tisdagskväll. Resulterat i en ny bildmapp med hundratals bilder. Jobbjobbjobb idag, skulle hälsat hej på mormor men läget är betydligt sämre så det blev inget av det. Idag åt kajan av min mat på jobbet. Kändes........... coolt! Bara en dag kvar tills vi lämnar sverige, varken långt eller länge, men det ska bli måttligt skönt. Lönen checkar in på kontot någon gång under fredagen, saldot är fett mina vänner. Idag gör Regina Spector min kväll och bara en vecka och två dagar kvar tills jag hälsar på mina älsklingar. Puss på er, livet rullar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0