framtidsplaner

Jag har väldigt stora framtidsplaner. Ambitiösa sådana. Jag har sedan barnsben stått fast vid att någon gång i framtiden bli frisör. Nästa år börjar jag i gymnasiet och det är där mina planer startar.

Jag drömmer om att börja i en bra och lärorik skola. Jag ska läsa till frisör och utvecklas mer än mycket. Den perfekta skolan ska inte vara för nära kristianstad och inte för långt bort heller. Städer såsom Lund, Malmö eller Helsingborg blir finemang. Men den viktigaste och största punkten i mina drömmar är att flytta härifrån. Innan första skoldagen börjar ska jag ha flyttat in i en mysig liten lägenhet och leva livet. Har redan lämnat över kostnaderna på mamma och pappa, men för att kunna leva livet behövs ett vältjänande helg-/ kvällsjobb också. Har redan börjat tänka på att si vill jag ha det och så ska det vara. Även fast jag vet att det kommer ta ett bra tag innan det blir som jag vill. Jag vill bo i en modern lägenhet men med gammalt stuk. Det ska vara ljust och öppet och framför allt ska det vara hemtrevligt. Jag ska göra det till min verison och det ska bli så bra att jag aldrig kommer vilja flytta därifrån.

Detta är i stort sätt det enda som rör runt i mina tankar nu för tiden. Detta ska bli sanning och om ett år kan jag verkligen bekräfta att det är så. Jag längtar så jag spricker.


Något i stil med detta hade varit perfekt.

Kommentarer
Postat av: HEHE GISSSSAAAA?

gooooood fooooor yooou :D allt låter perfa!



ps, det är maja ;) hoo ho <3

2009-08-03 @ 18:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0