IT DRIVES ME CRAZY

Har blivit tagen av en sjuk nostalgi i mitt letande på rätt bild. Det är sinnes vad mycket man varit med om utan att tänka på det. Förutom detta har jag inte gjort ett skit på två dygn nu. Skandalöst. Fredag och Lördag brukar vara mina shining days, men icke sa nicke denna helgen. Precis som om lovet ändrar på det hela och gör om veckodagar till helger och vise versa. Jag har inte kommit ur mina pösiga joggingbyxor sen jag tog på dem i torsdes kväll, och om jag skulle ta av mig tröjan skulle hela huset drabbas. Har inte besökt duschen sen i onsdes. Men missförstå mig inte! Detta är inget jag gör frivilligt. Detta är något som allmänheten tvingar mig till. Om folk inte är bortresta så firar de fortfarande jul eller har kvalitetstid med familjen. Ingen finns kvar för lilla mig, och därav resultatet. Jag känner mig misslyckad, äcklig och sjukt jävla rastlös. Har inte andats frisk luft sen i torsdes heller, och det får mig tröttare än någonsin. TVn är min nya vän och skräpmat är det enda som tycks locka. Nej, imorgon måtte detta få ett slut, det driver mig till vansinne. Jag har inte kännt mig såhär rastlös på länge. Imorgon kväll vankas bio och en trevlig kväll hos M. Tills dess ska jag besökt duschen, flera gånger om helst och ska gå utanför dörren för första gången på 3 dagar. Längtar redan, tihi, hoppas ni har det bättre än mig!



__LH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0