JUST SOME SHIT

Mina ben värker och ögonen svider, linser är inget bra för mig minsann! Har tillbringat hela min dag på stan. Fick med mig en tröja, ett linne och 4 par trosor hem. Underbart! Har fikat två gånger och kan stolt säga att jag hållt mig under femhundringen. Imorgon tar jag mig kanske vatten över huvudet då jag tackat ja till en tripp till nova lund. Ska hålla hårt i pengarna dock och ska bara få med mig nyårskläder hem (vilket frtf är ett stort frågetecken om vart vi ska ta vägen). En galen förkylning börjar sakta tränga sig på, då flera familjemedlemmar redan råkat ut för detta på senaste dar. Absoult o-underbart kan jag meddela. Dagens absoluta (J*VLA) ilandproblem är ett frrrrrrrrrrrrrrruktansvärt irriterande myggabett mitt på ja... bysten (?)! Och sluta klia gör det aldrig heller, aaaah. Nej nu ska jag äta soppa och sen ska jag mysa ner mig med familjen! Puss på eeer
__LH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0