ångest

Inte mycket som händer i mitt liv för tillfället. Har varit isolerad i två dygn känns det som. Och ett ytterligare ska det bli. Imorgon finns inga planer och det känns hemskt. Bara (BARA) tre veckor kvar till skolstarten. Här sitter jag och ruttnar, väcker ångest efter ångest, men gör inget åt saken. Från och med måndag ska jag inte vara hemma en dag. Inte en enda dag. Precis som lovet började, ska det sluta. Och jag ska låta dessa dagarna förbli de enda som jag faktiskt inte har gjort något speciellt alls. Och SÅHÄR snygg är man efter två dygns isolering, lite sims (som jag blir galen på!!!!!!!!!!!!) och en massa melissa horn. Trots ångesten är det lite skönt att bara vara. Lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0