situationen är så sjuk

De senaste dagarna när inte älskling varit här, har jag haft tid att tänka. Framför allt har jag tänkt på vilket kick-ass liv jag har för tillfället. Allt dansar verkligen på en ros. Var dag skriver historia och jag kan inte göra annat än att njuta. Ledigheten är en av anledningarna. Men även på jobbet går jag runt med ett stort leende på läpparna. Jag älskar mitt liv. Har träffat my d. för första gången på 6 veckor, det känns underbart. Har aldrig längtat efter att få komma hem till detta rucklet. Men det är precis vad jag har gjort nu. Det konstiga är att det finns ingen direkt anledning till min glädje, men jag vore dum om jag inte tog vara på den. Förstår ju att detta inte kan vara i alla evighet, har varit nere och vet att jag någon gång kommer komma dit igen. Saknar min älskling, det gör jag! Men det är min enda svacka just nu. Kan inte förklara med ord hur lycklig jag är för tillfället. Det må låta löjligt, men jag skulle bara vilja skrika ut att livet är bäst. Vill skriva i bloggen varje dag att fifaaaaaaaaaaaaaaan vad jag har det BRA! Just nu känns det som om varken ingen eller inget kan komma ivägen för detta. Så, be happy for me darlin's!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0