BARA LITE SKIT

Vädret är inte det bästa, men vem överlever inte! Vaknade med nästintill nackspärr och har bara känt ilska hela jäkla morgonen. Lyckades hålla det inom mig och sen avslutades "morgonen" med girl interrupted. Emilia och jag delade säng inatt, fick inte så mycket plats.... därav ilskan? Mamma skrek om frukost halv 10, då hade jag hunnit med 6 timmar sömn. Det mesta på hela veckan faktiskt! Känner att jag behöver sova liiite till idag. Skolan drar igång imorgon, det är lucia som välkomnar oss direkt! Kommer bli stressigt nu, det kan jag lova.

Har konstaterat att jag kommer ha världens bästa Vår/Sommar med mycket resor och det blir sista köret med tjejerna, sen startar det om på nytt! Kommer kännas både skönt och förjävligt. Det är snart december.... Whaaaaaaaat?!? Känns som om vi precis börjat efter ett fint sommarlov. Men icke icke! Känns som sista tiden med klassen kommer gå så jäkla fort, fan med då! Nej, nu behöver jag plugga.... Som fan! Ha en underbar söndag.
__LH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0