FEELING FREE

Vaknade med full energi i kroppen, har haft en helt OK dag, om jag själv får säga! Trots det pissiga vädret så har det funnits något där som gjort mig glad ändå. Jag har kollat på barnprogram hela eftermiddagen som fått mig tänka på nostalgi. Lagade köttgryta med ris tillsammans med mamma innan, det blev gott! Nu sitter jag här, bara jag, mamma, andrea hemma fram tills imorgon kväll, resten har flytt(?)! Fan vad tiden bara går, utan att man behöver bry sig om något annat, de e så jäkla skönt! Här sitter jag med mickes hood och tar det lugnt, allt e fint! Possss





__LH


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaArå :D blir coolans imorn när jag ska visa ALLA dom rörelserna jag minns ;);) just BEAT it. men dauu äurjj fauijnnn!!

2009-11-11 @ 16:54:21
URL: http://maggieH.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0