STÖRT

Fan vad alla ska klaga på dagens samhälle!  Ett väldigt hett ämne är alla jäkla ideal och media som sätter spår i allt och alla och tycks förändra varenda kotte på gatan! Jag är inte sådan som normalt brukar klaga på detta och tror att hela Sveriges ungdomar kan påverkas helt av andra. Och usch och fy vad detta är fel och blabla. Nej, jag har alltid tyckt att folk ska få göra och tycka precis som de vill. Sen om de påverkas av media eller inte skiter jag ganska mycket i, om jag ska vara ärlig.

Det jag menar är, varför tillåter alla detta hända då? Jag tycker alla går runt och klagar till höger och vänster att det finns så mycket ideal och skit som påverkar allt och alla. Men varför gör man inget åt det? Saker blir inte bättre av att man sitter och klagar med tummarna i ändan. Nej, skärpning svenska folket! Om ni vill ha förändring, får ni väl göra något åt det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi har ingen toast hemma.. jag vill ha toast.. vi har ingen toast hemma! ...bara massa godis.. piggen har kalas. POSS:)

2009-11-06 @ 18:36:12
URL: http://maggieh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0