i've got soul but i'm not a soldier, heja reza och tove ikväll


Kan börja med att min fina mamma blev hela 44 år igår, - must be her lucky year. Så grattis än en gång! Kan också säga att jag är mäkta trött på plugg just nu efter fyra prov på bara två veckor. Imorgon är det samhällsekonomi som gäller och jag kunde inte varit mer intresserad. Det har gått cirka 6 timmar sen jag slutade skolan och jag har hunnit igenom hela åtta sidor, vilket betyder att jag bara har 22 sidor kvar. Detta klarar jag galant! Fast... nu börjar snart idol och det står lax på bordet. Tror faktiskt att jag prioriterar det en liten stund fram över.
__LH

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej men ta tag i skolan nu! ryck upp dig!

2009-10-08 @ 17:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0