no pray for sorrow

Det finns så många ord egentligen. Men inte ett enda bra nog för att kunna ersätta all smärta och sorg som befinner sig inom så många just nu. Att en så inte nära helt plötsligt kan kännas alldeles för nära, nästintill obehag. Jag vet varken hur eller vad jag ska skriva för detta är minst sagt sjukt. Att det kan hända vem som helst utan förvarning, utan vilja. Även om det denna gång inte var någon så nära, kanske det är nästa. Detta var hemskt nog. Många tårar har fallits för dig och många önskar att de kunde få vakna upp ifrån denna mardröm som skapats. Men allt utan framgång.
Vi tänker på dig!




Reality-check till tusen........! Och jag kommer bli sjuk, lovar dig och alla att jag kommer bli sjuk. Min "det händer aldrig mig"-metod är sjukt nermajad sen jag var hos tandläkaren sist. Jag ska inte sätta mig i en bil på ett tag och jag är tröttare än tröttast. Ska bara sitta framför teven hela jäkla kvällen och zappa mellan de 200 kanaler som (ÄNTLIGEN) kommit. Egentligen alldeles för många för att man ska kunna kolla på ett program i taget, men fan så skönt. Saknar älskling lite, tycker du kan komma hem nu! Bilder kommer så fort denna datorn förstått att det är bilder den ska ladda upp och inte bara stå och ladda. Ha en kick-ass kväääääääääll

__LH


Kommentarer
Postat av: Anonym

du din lilla tönt säg aldrig så igen! och att jag är biffen himself men.... NER-MAJAD? lite att ta i vaaaa? PFFFT. detta får ju förfan ta slut nån gång! <3

2009-09-27 @ 19:17:02
Postat av: Anonym

okej att.. *

2009-09-27 @ 19:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0