sjuuuuuuuuuuuk

Det finns så mycket jag skulle vilja dela med mig. Så mycket jag skulle vilja och kunna ta upp här. Men tid. Var finns tiden? Den bara rinner iväg. Jag har tämjt mig till en gräns nu. Och först nu förstår jag vad alla runt omkring mig menar. Jag är stressad. För stressad. Ta bara som exempel att jag varit sjuk i tre dagar nu ungefär. Men har jag varit hemma mer än en timme max? Har jag sovit mer än vanligt för att vila ut mig? Har jag varit hemma och klätt på mig filt efter filt för att inte frysa och bli tusen gånger sämre? Nej. Jag har inte varit hemma någonting. Jag har varit uppe och härjat varje dag och varje sekund av dagen. Kanske är det nu jag ska börja förstå att jag behöver ta det lite lungt. Chilla lite och prioritera de viktigaste sakerna. Kanske.


En inte lite bra låt!
It means shit to me now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0