imorgon gäller det

Jag är som ett litet barn dagen före dopparedagen. Jag är sjukt exhalterad och går på nålar. Tiden går overkligt sakta och det känns som jag går runt och räknar minuterna tills det är dags för att lyfta. Det är första gången för mig och min familj som vi är så här långt bort. Vi kommer få uppleva 14 varma sommarkvällar och nyår. Imorgon bitti lyfter flyget med slutdestination Thailand. Herregud vad vi längtar och herregud vad jag inte kommer kunna sova i natt. Kommer sakna alla här hemma och det kommer svida att spendera 2 underbara veckor utan dem. Ha det underbart här hemma och GLAD PÅSK! Pussss

Kommentarer
Postat av: mara

hoppas du får en UNDERBAR semester snygging<3!! ps. ta många bilder som du kan visa sen?!<3:D

2010-04-01 @ 20:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0