just nu i thailand

Sitter här i vår underbara bangalow och njuter av hur jävla fint här e. Ni anar inte! Skulle aldrig kunna föreställa mig detta paradis jag möttes av. Det är nu vår femte dag här på koh mak som verkligen kan förklaras som en paradis-ö. Om 6 dagar åker vi in till storstaden bangkok och då är allt solande och badande tyvärr över. Dock blir det inte så värst mycket solande här, då det är något över 40 grader i solen. Det gäller att hålla sig i skuggan hela tiden. Ungefär såhär brukar dagarna i ända se ut:

Sitter för övrigt just nu och tittar ut över vår oslagbara utsikt. Det är inte mer än 20 meter ner till vattnet. Sick! Har precis duschat och tagit på mig lite finare kläder än de jag tidigare burit här nere. Det är en fin fiskrestaurang som gäller ikväll. Taxin går klockan 6, vilket är om ca. 50 minuter. Imorgon äre snorkling all day long som gäller, det har vi alla längtat efter. Köpte ett par Ray Ban brillor i förrgår också, riktigt nöjd om jag själv får säga! Sen om de är äkta eller inte gär inte mig så mycket, för snygga är de iaf. Man ser inte de så tydligt här, men här e en bild iaf:)



Gardinerna nerrullade till max för de lägger halmtak här ovanför oss, vill inte direkt att ett gäng thailändare ska spana in oss dygnet runt haha! Aja, nu ska jag fortsätta fixa mig. Hoppas ni har det lika underbart som jag har hihi, PUSSS på er.
__LH


Kommentarer
Postat av: märta

jag tror inte du vet hur mycket jag vill döda dig juust nu... PERSNOLIGEN! ;) <3

2010-04-10 @ 14:10:07
URL: http://marthaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0