J <3 L

Det finns en sak jag inte delat med mig av. Min kära pojkvän. Därför tänkte jag nu dela med mig några bilder på honom vid olika tillfällen. ÅÅååååh, han e snygg.


Här är han på vår 1 års dag:)


Här tog jag en smygbild när han bytte om här om dagen. Kan ni fatta att jag tycker om honom?


Denna bilden har jag redigerat lite för att ni ska få det snyggaste hehe! Men i vilket fall var det på vår rehearsal dinner.


Och sist men inte minst får ni en bild på när han målar lite på huset. Det är inte ritkgit klart än, men snart är det helt färdigt för inflyttning:) PUSS

Kommentarer
Postat av: annelie svensson

wow vad din kille är snygg !

2010-09-06 @ 23:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0