visst känns det fint att vara vid liv en dag till, men jag måste få klaga

Det är rätt sjukt att precis när jag känner att lovet rinner mellan fingrarna på mig går jag och blir sjuk. Det är inte bara vanlig sjukhet utan jag har också så fruktansvärt ont i nacken och halsen, utan på alltså, på alla sätt och vis. Hur jag än vrider och vänder, hur jag än gör och vad jag än gör så hjälper det inte. Jag vaknade vid 7 imorse ungefär och då var det värre än någonsin. Jag trodde att jag verkligen hade fått hjärnhinne-inflammation som min pappa skrämt mig med. Första symptomet är extrem huvudvärk och att man blir stel i nacken. Precis så jag haft det. Men tydligen ska man då inte kunna röra nacken och huvudet alls, och än kan jag det. Så vi får hoppas på det bästa. Som pricken över i:et har ja gått här hemma och knaprat upp alla värktabletter så det finns inte heller. Åh jag blir nästan galen. Man vill bara lägga sig och sova men inte fan går det heller. Det är 4 dagar kvar av lovet nu och det vore väl fan om jag skulle behöva ligga inne dessa sista dagarna också. Jag ber till gud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0