Christmas Day

Jag har haft en minst sagt omtumlande helg. Jag har spenderat den med världens bästa familj och haft det hur mysigt som helst. Men ändå är det något som fått min mage att snurra extra varv och fört mina tankar någon helt annanstans. Det finns så många önskningar just nu men väldigt få slår in. Jag försöker hitta mig själv någonstans i detta och hur jag ska lyckas med det är ett stort mysterium. Det enda jag kan göra nu är att försöka ta vara på julen, för snart är den över. Och framför allt ta vara på världens finaste familj. Vet egentligen inte vem jag försöker lura. Jag är oerhört känslig ikväll och ska krypa ner under täcket och gråta ut varenda tår som en sorg på min kind.

Kommentarer
Postat av: görel

ibland behöver man gråta men tiden läker alla sår

2010-12-26 @ 00:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0