.

Jag är som ett barn på julafton. Jag är helt tagen och kan verkligen inte sluta. Läser helt fruktansvärt vacker poesi och i mina vildaste drömmar är det jag som skriver. Här hittar du bloggen.

"Mitt hjärta börjar alltid att förfalla i fästpunkterna när jag ser din ryggtavla gå ut genom dörren. Ingenting enerverar mina känslor lika mycket som när mina ögon söker bekräftelse  i dina. Och bara tanken av att du är så nära mig klipper av mina vingar. Det är som att någon drar ur mina hjärtrötter från bröstkorgen och skoningslöst trampar på mitt hjärta hundra gånger. Det är som att livet ger mig sin allra största förnekelse i ett blint hjärta. Det är då jag får kvittens på en förlust som får mig att vilja släpa mina bara knän mot marken, för att få smärtan att släppa fokus innifrån."

Kommentarer
Postat av: Julia

Ååh gud... Tusen tack! Jag vet inte vad jag ska säga, jag blir så otroligt glad av att höra så vackra ord! Det värmer något enormt och att få sånt fint beröm betyder så sjukt mycket mycket för mig.



Så tack finaste, du gjorde min dag:)



Kram

2010-12-07 @ 22:05:35
URL: http://showbyjulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0