sunday bloody sunday

Jag har haft en skitbra helg här i mitt låtsasliv. Jag har levt livet och inte tvekat över något. Inte ens en sekund. Jag har gjort precis allt det jag velat och inget har kunnat stoppa mig. Det känns skönt att inte ha några gränser för en gångs skull. Och det känns skönt att kunna göra som jag vill och må bra, hur jag än gör.

Faktum är att inget av orden ovan är sanna. Inte ens lite. Början på fredagen var väldigt fin men även den slutade tyvärr åt det motsatta hållet. Sedan har jag bara legat inne. Sovit. Ätit. Vomerat. Sovit. Jag har aldrig mått så här dåligt i hela mitt liv och bara tanken av att hamna där igen får mig att må illa än en gång. Först nu har jag kunnat kalla mig själv människa igen och det tär på mig. Än en gång vänder jag mig till herren och ber om att få allt ogjort. Uatn framgång. 

Ikväll har jag också kollat på en så fruktansvärt känslomässig film att hela min värld har stannat upp. Jag vet varken hur eller varför. Men det känns så. Nej, med detta sagt önskar jag er en god natt, för nu tänker jag lägga denna helgen bakom mig. För gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0