26 februari,,,, - jag mår så jävla fint

Fan vad jag är glad idag. Jag trivs med livet, jag trivs med allt. Inget kan stoppa mig idag, true story! Kanske beror det på att jag har världens jävla snällaste tandläkare, att jag slapp dra ut tand idag, att min bekini var skitfin och satt som handen i handsken, att detta svinvädret sakta tynar bort, att solen skiner, att jag mår bra idag, att jag kan tugga och äta normalt igen, att jag ska va med tejejerna ikväll, , att det bara (BARAAA) är 1 månad och 3 dagar tills vi sitter på planet till thailand?????! Ja, vad det än är som ligger bakom glädjen så låt det hållas. Låt mig snälla få vara så här glad ett tag nu. Jag trivs som fan. Har precis skämt bort mig med en stor tallrik med glass och varma hallon, det var inte helt illa ska jag säga. Musiken går varm i mina högtalare och ja, jag mår braaaaaaaaaa! POSSS
__LH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0