a tuesday night

Livet är som i en trans just nu. Det är som den där texten i svenskahäftet som vi fick utdelat innan natinoella idag, "både och och varken eller". Jag trivs med livet för det flyter på i en behaglig takt. Men jag vantrivs eftersom jag ser sista tiden med världens bästa klass rinna förbi. Och jag ser tiden närma sig mina 5 tider hos tandläkaren och snart en räls senare. Imorgon åker min första tand, det må låta fjantigt men jag är äckligt nervös. Försöker att inte tänka på det. Men med ett drastiskt misslyckande. Imorgon ska jag avlägga ett matteprov som inte heller känns helt hundra. På torsdag kommer ytterligare ett SVnationella och nästa vecka är det tidernas fetaste tyska prov som gäller och sen är det lov! LOV LOV LOV. Också då rälsen flyttar in i min mun, men det känns både bra och dåligt. Jag trivs fortfarande med livet, jag dansar och sjunger för jag mår allmänt bra. Samtidigt härjar stress, oro och jaaaa en massa skit. Som sagt, just nu är jag verkligen "både och och varken eller".
__LH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0