en slapp söndag

Har varit så jäkla O-F-F idag! Till att börja med vaknade jag halv 2........ Sen har jag ätit frukost, kollat på tecknat gånger 2, det regnar köttbullar och prinsessan och grodan. Den förstnämnda var inte alls i min smak och den andra var faktiskt rätt bra med lite skratt hit och dit. Har också hunnit med att räkna lite matte idag, måttligt stolt över mig själv! Det börjar dra ihop sig inför tandställning nu och på onsdag drar jag ut min första tand (av 4). Fjärilarna i magen börjar komma lite smått nu, men jag ska klara detta. Ska hinna med att läsa lite i boken som snart ska vara utläst och taggar inför nationella som börjar redan på tisdag. Hade en mycket trevlig kväll med syrran igår, då syrra nummer 2 tydligen skulle jobba kvällen lång. Har haft världens mest chill-i-dill helg och det känns jäkligt skönt, för det behövdes! Idag fyller min älskade vän maja jämnt med mig så får passa på att säga grattis än en gång! GRATTIS hihi. Nej men ha det så bra, imorgon kör skolan igång igen, tro det eller ej. POSSS
__LH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0