smärta

Jag har två vänner för tillfället. Alvedon och vatten. Det är nu dygn nummer två på mina kommande svältningsveckor. Missuppfatta mig inte! Jag är inte ute efter att svälta mig, verkligen inte. Jag mår rent ut sagt förjävligt av detta. Anledning: Har dragit ut två tänder på en vecka och fått gummiband insatta mellan vissa tänder = kan inte tugga & djävulsk huvudvärk och käkvärk. Då jag inte kan tugga får jag finna mig med att äta saker så som kräm, yoghurt, soppa och liknande. Och framför allt dricka, dricka dricka dricka. Svinviktigt! Då detta inte går så bra eftersom allt som passerar munnen gör jävligt ont, och jag verkligen suger på att hela tiden komma ihåg att ständigt dricka vatten får vi hitta en annan lösning. Vätsketillsättning! Det smakar skit och tar ca en timme att få ner. Jag har ärligt talat inte mått så här dåligt på väldigt länge. Det är inte bara att det gör ont, utan eftersom jag inte får i mig tillräckligt näring och mat har jag bara på två dygn blivit nåt så kopiöst mycket svagare.

Man ska inte klaga, jag vet! Men just nu vet jag inget annat. Nätterna e värst. Jag fruktar dem mer än något annat för tillfället. Det värsta är att på onsdag, holy onsdag! Flyttar själva tandställning in och två dagar senare ska jag dra ut en tand till. Vilket resulterar i samma smärta gånger 2, kanske 3, kanske 4. Alltså maximal smärta! Men jag får se det från den ljusa sidan. Vill man vara fin får man lida pin. Men det vetifan om jag är villig att genomgå denna smärta för att se bättre ut. Men oavsätt vad, oavsätt hur många sömnlösa nätter, oavsätt hur många tårar som rullar ner från min kind, oavsätt hur många hungriga dagar, ska jag klara detta! Jag ska sitta där om två år med äckligt fina tänder och vara stolt över mig själv för att jag överlevde denna smärta! Jag ska klara detta. Fyfan vad jag ska klara detta. Jag får lita på min hederlige mor: Det gör ont för stunden men om två år kommer det vara värt det! Aja, nog om mig! Hoppas i alla fall ni mår lite bättre än vad jag gör. Puss på er
__LH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0