tjill

Det går mot varmare dagar och det är vi lyckliga för till tusen! Måste ätit något sjukt olämpligt för min mage krampar som 123 och det känns inte bra........ Annars håller jag på att töja ut mitt hål i örat, ska gå från vanligt till 3 mm, mm-m-m-m-mmmmm säger jag! Har kommit en minimal bit och det gör redan ont satan, helt enkelt går det sakta men säkert framåt, kanske lika bäst det! Sitter och blir allmänt irriterad på sura människor och att bilderna som jag gjort så fina inte vill komma in i mitt dokument, aaaahhhh varför vill inget som jag vill :)?! Nej nu ska jag kolla på 13 snart 30 med syrran min och försöka klämma igenom uttöjningen så det inte ser helt uppåt väggarna ut imorgon. Ha det fint jajajaja. POSSSS
__LH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0