jälla schiiiiiiiiiit


Blir måttligt irriterad! Har längtat efter min kära mobil i över 3 veckor. Vi har bställt, vi har skickat mail, vi har ringt, vi har besökt affären, vi har skitit i det, satt upp oss i en ny affär och jaaaaa allt! Vi blev lovade att mobilen absolut senast skulle komma idag. Vi åker dit, har dom fått in den? NEEEEEEEEEEJ, ah vad irriterad jag blir! Mamma blev också lite smått sur så vi satte oss på donkan och käkade varset bigmac-meal. Sen körde vi till godishuset och köpte godis för hundralappar. Jag fick en egen påse, hihi så nu sitter jag här på landet igen och tröstäter till max. Känns stabilt! Ikväll blire hemmakväll framför tv'n med mig själv. Fan vad fint! Mössan är på för jag är allmänt äcklig mmm det gillar vi. Är sjuk också, det gillar vi inte men min tröstätar kur ska nog bekämpa sjukdomen snarast. Pooossss på er
__LH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0