jobbigt läge

Sitter med sjukt tjocka kläder och mår illa av alla snö och kyla som väntar utanför dörren. Jag trivs inte här helt enkelt. Har en förjävlig huvudvärk för till fället och har minskat datortimmarna nåt kopiöst. Sen har jag en förmåga att inte tänka efter, att bara kasta mig in i något och göra saker alldeles för hastigt. Att ge mig in på alldeles för djupt vatten utan att veta innebörden. När jag väl ska ta mig ut därifrån gör det ont, lika jäkla ont varje gång. När ska jag lära mig? Det känns inte bra längre och all den där glädjen som förut fyllde mig var dag har försvunnit. Helt. Hoppas på allt, att den snarast kommer tillbaka för så här tänker jag inte ha det.
__LH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0