att man aldrig lär sig

Jag tycker alltid det är lika komiskt varje gång jag är ensam hemma och hela huset vänds upp och ner. Hur liksom? Det står disk i alla husets hörner och man önskar att man inte var så lat. Och inte lär man sig heller. Aldrig. Så här ser det ut i stora rummet just nu, där jag satt och åt för några timmar sedan:

Och i köket ser det inte så himla mycket bättre ut........


Igår höll sig disken åtminstone till köket. Men idag finns den fan över hela huset. Hade jag orkat ta mig upp på ovanvåningen hade ni fått se en trave där med. Men how come att man aldrig lär sig? HA? HA? HA? Åh jag blir galen. Nu måste jag istället springa och plocka undan allt och diska tio minuter innan Linda kommer hem. Annars lär det bli ord och inga visor. Och vem orkar det liksom? .......


Kommentarer
Postat av: Kaiidun

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2011-11-01 @ 19:35:40
URL: http://kaiidun.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0