onödigt

Visst det ska kanske åska idag. Och visst man borde kankse vara p åden säkra sidan. Men inte fa-an behöver man gå och dra ut varenda jävla sak i hela huset. Jag tror inte ni förstår min situation här. Linda har dragit ut och stängt av allt som har med sysslsättning och kommunikation att göra. Och vet ni vad det värsta är? De är ju så jävla smarta i detta huset så sladdarna leder ju till ingenstans och "huvud datorn" sköter ju allt. Så väl som internet och telefon och blabla. Jag har inte lyckats återställa ett skit på hela dagen. Så jävla tur vi har mat hemma så man kan göra något. Äta. Och jävla tur jag har en "utomstående" dator med mobilt bredband (så in i helvetes seg dock, men det är bättre än inget) så man kan göra något. Jag tog tiden innan, det tog 10 minuter för denna datorn att starta:) ÅÅååååhå vad jag hatar den. Nej nu ska jag fan ta mig till mamma så jag kan få lite sällskap på köpet. Här dör man ju av ensamhet. Fast glassen och jordgubbs-sylten är rätt god.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0