vilken skitdag

Jag vill gråta ut allt jag någonsin hållt inne, jag vill skrika högt och slå på någon. Jag har haft en riktig pissdag, verkligen inget har velat som jag velat, jag har haft sån jäkla otur exakt hela tiden och hela dagen slutade med att jag fick gå helvvägs hem. Nu hittade jag massa bilder jag inte borde kolla på och tänker vafan håller jag på med? Ochhhhhhhhhhhhhh vill gråta ännu mer. Okej, i'm a man jag gråter inte nu. Men jag skulle vilja. Väldigt mycket. Imorgon ska jag ha den bästa jävla dagen i mitt liv , så jag kan glömma denna dagen. Nu ska jag bädda ner mig djupt i min säng och isolera mig från allmänheten. Jag e rätt sur. Och ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0