wierd

Innan när jag cyklade hem kom jag tänka på en sak. Fyfan vad man har förmågan att göra till sig. Inte att man leker eller tror man är något, nej inte på det sättet. Utan vad man kan ändra sig från person till person. Jag märker det mycket på andra, att de beter sig olika beroende på vem de umgås med. Men nu när jag tänker på det gör jag exakt samma sak själv. När jag är med mina bästa är jag självklart mig själv, utan tvekan. Och där äre samma för alla, haha. Men tex om man träffar en snygg en, någon man tycker om eller liknande. Då har man en jäkla förmåga att bete sig lite som man själv tror att personen i fråga vill att man ska bete sig. Do you get the point? Man aktar sig från att säga vissa saker och göra vissa grejer som kanske varit helt naturliga om man varit med någon annan. Och detta e juuuBBB. Varför kan man inte bara vara sig själv? Helt och hållet liksom. Jag är alltid mig själv, men ivland kan jag stoppa mig från att göra vissa saker för att jag tror att personen kanske inte kommer tycka och tänka samma sak. Jag är så jävla rädd för vad andra ska tycka liksom. Varför kan man inte bara göra precis så som man vill? Varför finns det typ, en spärr där, som stoppar en? ÅÅååååh. Jag ska fan bryta den. Jag ska skita i vad andra tycker och göra, säga, ha på mig, bete mig precis så som jag själv vill. Sweet. Eller ja, jag ska iaf försöka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0