ett kärleksbrev

Idag tog jag mig tummarna ur röven och köpte ett sommarkort. Eller ja fast nä. Det var ju inte jag som köpte det. Men jag fick det. Så helt plötsligt bara låg det där. I min hand. Så jävla fint liksom. Så från och med nu älskar jag sommarkortet, djupt. Det är bäst i hela världen! Det är nu jag ska besöka malmö, helsingborg, hässleholm, sösdala, höör, lund och jaaaa you name alla städer i skåne, minst en gång i veckan fram till den 15 augusti. Bara för att jag kan liksom. Nej men det ska bli fint. Särskilt när alla andra tvingas att lägga peng efter peng på alla våra resor. HA, säger jag då, och sitter där lite fult och viftar med mitt fina, älskade sommarkort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0