honey i'm home

Wooow, äntligen hemma! Idag är jag lagom trött kan jag meddela. Har mot all förmodan gått lite mer än en halv mil idag. Fyfan säger jag, men med rätt folk går allt. Och självklart gör man ju allt för mat. Eller? Hela äventyret slutade med en fet tallrik pommes och film hos maja. Vilken underbar söndag! Hade en av de bättre kvällarna igår. Allt var bra och allt var rätt. Det enda dåliga var min otroliga huvudvärk som lyckades slå till sent i natt. Uuuuuusch och fy. Nej nu mår jag bra och har haft en toppen helg. Verkligen. Och det är huvudsaken. Hoppas verkligen alla helger framöver blir lika bra, för då kommer jag trivas. Det enda som gör lite ont just nu är ångesten över att det är måndag imorgon, vilket betyder jobb och tidiga morgnar igen. Sadface på mig där. Nej jag ska klara detta hörreni! Jag tackar för en skitbra helg och ska snart ta och sova så jag orkar med veckan. Mes, jag vet. Men enda gången jag kommer ha chans att sova nu. Puuuuuss


Kommentarer
Postat av: Williamkarolina

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2012-05-28 @ 09:33:38
URL: http://williamkarolina.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0