sorgligt men sant

Nu börjar det. Det är nu alla glada blir ledsna ofrivilligt och det är nu alla fäller en tår. Det är dags att lämna vår skola efter 7 underbara år med världens bästa klass. Jag vill inte och önskar jag kunde slippa detta. Men det går inte. Tyvärr. Idag insåg jag också hur mycket jag kommer sakna våra underbara lärare. Vi bjöds på tårta idag och delade ut presenter till lärarna och de höll fina tal. Fan vad detta suger. Seriöst, varför ska allt ta slut närdet är som bäst? Jag har aldrig haft det så bra på denna skolan som jag haft nu den senaste tiden. Fyfan vad jag kommer sakna allt och alla, rejält. Imorgon är det avslutningsmiddag och på fredag är det avslutning. Jag kan lova att det kommer fällas en och en annan tår. Aldrig mer fröknegård, aldrig mer 9c.

Men samtidigt ska det bli så jävla skönt. Tänk att ha gått i samma klass i 7 år. Gått på samma skola och i samma skit. Jag och alla andra behöver verkligen en förnyelse. Något nytt liksom. Det ska bli sjukt roligt att börja på en ny skola nu och träffa nya människor, absolut. Och även om jag slutar i 9c på fredag kommer ni alla alltid finnas kvar, för ni är bäst. Pusss på er alla, jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0