torsdag

Jag jobbar på. Som ett svin. Eller inte riktigt kanske, he-he. Men jobbar gör jag. Och sliter gör jag. I takt med lite pauser och grejer. Vi grillade korv idag med personalen, det var fint. Det enda som suger så jävla mycket är att det är så fint väder. Vafa-aaan, det ska ju regna nu när jag jobbar? Sen kan det bli fint med sig. Och just ja, de tidiga morgnarna e fortfarande förjävliga. Lär aldrig lära mig. Imorgon är det sista dagen och sen har det gått en vecka. Woooow. Sen äre bara 2 veckor kvar. Med tidiga morgnar. Säkerligen med fint väder. Med slit och pust. Men fan så fint när lönelappen dimpar ner! Då jävlar. Nej, nu ska jag sova. Och äta lite. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0