crazyyy

Jag har abstinens. Seriöst! Jag går här hemma och fryser som ett as och är jävulskt trött. Jag ringer till mamma och ber henne handla hem något men hon vägrar. WHAAAAAAT?! Jag tror jag har kollat genom skåpen ett famtiotal gånger nu, utan framgång... När jag börjar bli sjuk, precis som nu! När jag inte mår helt hundra och vet att jag har en massa annat skit, som att plugga, att göra, det är då jag blir så här. Jag är sugen på nåt onyttigt skit, skräpmat! Pizza, MCDONALDS (<33333), godis, chips, och allt du kan tänka dig. Jag är helt enkelt sugen på precis allt, förutom just det som vi har hemma. Det är förjävligt! Men det enda jag kan göra nu är att gå ner och göra mig några äckliga jävla nudlar och hålla tyst. Och sen ska jag fan gå och lägga mig så jag kan sova bort min abstinens. GODNATT!
__LH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0