dagen i ära

Eftersom klockan snart är halv 8 och jag inte ens öppnat kemiboken och gör vad som helst (verkligen) för att slippa göra det. Har nämligen prov imorgon... Därför tänkte jag nu kort och fint berätta om vad jag gjort idag.

Idag har jag haft två stycken nationella prov, svenska och engelska! Båda var muntliga.

Senare på dagen åkte jag till stan där mamma hämtade upp mig.

Efter det, då åkte vi till läkaren för att ta spruta inför vår thailandsresa.

Sedan åkte vi hem. Mamma till sitt och vi till pappa. Då skulle vi dricka Dukoral, det är bra för magen och skyddar mot diarré och liknande vid dålig mat och annat.

Det visade sig att det vi hört var mycket mycket sant. Det smakade skit! Det gjorde att vi ville göra något i denna stilen:

Nu får vi inte äta  på en timme, vilket gör att eftersmaken sitter i. Och nu vill vi helst äta varma, fettiga ostmackor. Det ska vi göra när timmen är över. Vi är hungriga.

__LH


Kommentarer
Postat av: Anonym

detta är mitt favvoinlägg! ville bara att du skulle veta det! pyss, godnatt. HEj Jaa

2010-03-10 @ 22:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0