klädtjuv?

Det finns ett väldigt tragiskt fenomen som ofta uppstår här hemma i Hammar. Något som driver oss till vansinne och drar saknaden ur oss. Kläder försvinner. Kläder försvinner och slutar aldrig försvinna. Just nu finns det säkert miljontals klädesplagg som tycks saknas i min allt färre garderob, men det jag saknar som mest just nu är min kära, hederliga, underbara, fina, legendariska vita t-shirt från JC. Var är du? kskskssss, komsi! Jag vill ha dig nu. nu nu nu nu NU! Har letat efter dig länge nog, nu får du fasiken se till att komma fram. Och gärna tillsammans med allt annat som du gömmer dig med.


Detta måste varit sist tröjan fångades på foto. I våras skulle jag nog tippa på. Snälla älskling, kom fram.... Jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0