lyssnar på melissa horn

Har absolut inget vettigt att tillägga för tillfället känns det som. En tallrik hemmagjord pytt-i-panna har precis slinkt ner i magen så jag klarar av plugget som väntar. Det är mest vad dagen kommer bestå av - plugg! Satan att det alltid ska lyckas vara så jäkla fint väder JUST de dagarna man planerat att plugga. Ingen skillnad idag. Men vi får hålla tummarna att det håller i sig för enligt SMHI stiger graderna helahela tiden. Så fint. Sitter och läser gynnings blogg just nu och avundas av henne, på alla sätt och vis! Önskar att jag vore som henne ibland. Så jävla snygg och så jävla enkel, precis så det ska vara. Ikväll ska pappasen laga hans gudomliga (läs- godaste i hela världen) kyckling-wook med ris. Jag har längtat sen igår. Och just ja, då vann Anna den heliga melodifestivalen. Jag föll en tår för vad vackert det var när hon vann, hon förtjänade det mer än någon annan! Nej nu ska jag försöka ta tag i läxorna. Pusss på er
__LH

Kommentarer
Postat av: maggie

appppaapp!! "önskar jag vore som HON ibland" :D aah, jaa det där är du förjevvla nöjd med va ha? ;);) och "laga SIN goda" hihi, åh jag har rättat linnea hanell :D:D:D jag sitter här med en wisky och firar!! men du är sötast i alla fall!

2010-03-14 @ 22:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0