kan jag få en puss?

Okej hörreni! Nu har jag kommit in i den där löjliga tonårsromansen igen. Jaaa, ni hörde. Ni känner mig och vet redan nu vem det är. Pharrell. Pharrell-snyggast i världen-Williams. Hanell älskar Pharrell. Så är det! Fyfan, säger jag. Finner inga ord. Om han skulle komma och knacka på mig dörr hade jag svimmat. På allvar. Fattar ni nuuuuu vilken jävla pudding detta är? Ha? Ni som inte ser mening med detta är fan störda. På riktigt. Pharrell är snyggast i världen. Punkt slut. Och jag tänker fan inte gifta mig förräns jag fått honom. Jaaa, det kan ju vara ett bra sätt att komma undan giftemålet. Eller kan det vara ett bra sätt att leva hela livet i en dröm. Eller nåt. Jag ska fan träffa han på riktigt, jag ska tala om vad jag tycker. Och så kanske. Kanske kanske kanske. Han följer med mig hem. Tror ni inte det? Det tror jag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0