på tal om naglar och nagellack

Varför lär man sig aldrig att måla högerhanden? Seriöst. Antingen har alla samma problem och alla blir galna eller är det bara jag som är sämst på det. Jag kan verkligen inte. Egentligen borde jag vara grym för jag menar, man har ju målat naglarna några gånger under sitt liv. Jävligt många gånger. Men ändå lär man sig aldrig. Jag börjar alltid med vänsterhanden för den är lättast, så klart. Sen kommer det där med att måla högerhanden. Ja, ibland skiter jag i det. Ger upp liksom, för att jag inte pallar. Men ibland tar jag tag i det och det tar lång tid som sören men det går. Såååå nu vänder jag mig till gud igen. Snälla gud kan du göra så jag blir grym på att måla nagellack på min högerhand också? Då skulle jag bli jätteglad. Pusss på dig då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0