på tal om piercings

Idag hade vi ett väldigt intensivt snack om piercings, eller ja något sånt haha! Att folk inte kan vett och vet vad som är snyggt vava? Skam. Därför tänkte jag nu redogöra vad jag tycker.


Piercings runt munnen. Spelar absolut ingen roll vart du har det runt munnen men det är fult var som. Försök inte, bara ge upp. Det är verkligen inte snyggt, tro mig.


Fult nummer två får bli navelpiercing. Alltså seriöst? Detta har bara blivit en fjortis och överskattad grej som varenda unge vill ha. När jag var liten ville jag med ha det, japp! Guilty. Men nu, nej nu skulle nästan det vara det sista jag skulle göra.


Piercing i tungan e snyggt. På rätt person. Ja, jag kan ha sagt att jag vill ha det! Men jag är inte så säker. Det kan vara sjukt charmigt. Men det kan också vara sjukt fail. Ja, det ger en liten signal om "fuck me" eller nåt. Men ändå snyggt. På något vis. Nja, jag får vänta där! Kan inte säga riktigt vart jag står, eller jo för fan. Det e snyggt.


Piercing i örat e snyyyggt. Men fyfan vad ont! Om det är någonstans man ska pierca sig så är det ju i örat. På bild nummer två menar jag där där det redan är piercat, inte där där den röda ringen e. Detta stöttar jag verkligen, men fan inte smärtan.


Piercing i börstvårtan e svårt. Det e riktigt snyggt på den som det är snyggt på.... Om ni fattar? Som Erin Wasson på bilden ovan, på henne e det ju dösnyggt. Men på någon annan kan det vara riktigt räligt. Men på rätt person, är det snyggt som fan ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0