tuesday evening

Dricker upp den där sista slurpen i kaffekoppen och ställer den åt sidan. Låter fingrarna knappa på tangenterna och skapa ord efter ord. Min hjärna är slutkörd för längesen och det är nu bara tomma ord som kommer ut därifrån. Loggar in på facebook fastän jag vet att jag inte borde. Blir sur över det jag ser och stänger ner. Låter fingrarna fortsätta knappa och har helt tappat uppfattningsförmågan om vad det egentligen är jag skriver om. Tar tag i muggen och kommer på att den är tom i samma sekund som jag desperat försöker få i mig något ur den. Är lika desperat efter sällskap just nu men ingen finns där så som jag behöver. Fortsätter skriva utan kontroll, men vet mycket väl att det bara är skit som kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0