26th of september, sunday

Sitter här i sängen i precis samma position jag suttit hela dagen. TV:n har gått på och av och datorn har varit min enda trogna vän idag. Varit vaken i 3 timmar nu och har inte ens öppnat matteboken som jag lovat mig själv hela veckan att jobba ganska flitigt i. Ur högtalarna strömmar Amos Lee och annan lugn musik. Idag känner jag att jag inte vill göra ett skit. Precis som alla andra söndagar. Jag vill bara sitta kvar här på samma plats och sedan bli irriterad för att jag bara låtit en hel dag flyga förbi. För övrigt önskar jag att en helt ny garderob flyttar in hos mig. Och lite nya skor på det. Tycker det är helt sanslöst hur helgerna bara rinner hur handen på en. Det går så jävla snabbt och jag önskar att de vore ungefär dubbelt så långa. Idag är det en sån där typisk söndag som bara finns där, utan mening. Fast visst behövs den.

"All that i can think about, is how we've seen better days"
A.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0