att få se någon lycklig

Imorgon fyller min mamma år och då ska hon få presenter såklart. Bland annat av mig. Idag kom min syster hem, och då fick vi presenter. Och då kom jag att tänka på när jag var i Spanien och köpte med presenter hem och gav till alla. Så kom jag att tänka på en sak jag kom på för ett tag sen. Självklart älskar jag att få grejer. Men jag tycker nästan lite mer om att ge bort saker. Presenter och så alltså. Att se någon bli glad på grund av mig är helt underbart. Det kliar alltid i fingrarna på mig när det börjar närma folks födelsedagar för jag vill så gärna ge presenten till dem, kan knappt hålla mig. Som sagt, allt för att få se mina nära och kära bli glada, på grund av mig.

Det är bland annat av denna anledningen min största dröm i livet är att göra en stor välgörenhetsresa i framtiden. Att se fattiga och utsatta människor få ett bättre liv och bli lyckliga på grund av mig. Tack vare min insats. Det är inte mycket jag behöver göra, men så mycket det kommer påverka människorna jag hjälper, och även hur mycket det kommer påverka mig. På ett positivt sätt. Så en dag ska jag genomföra denna resan. Jag vet inte hur, jag vet inte var någonstans, men den ska ske. Och det är ett av mina största mål, sen länge tillbaka. Jag vill kunna få uppleva den lycka som finns inom dem, tack vare mig. Precis den känslan jag upplever när jag ger bort presenter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0