lever livet

Sitter här helt själv. Fryser som fan, värmen har lagt av. Sitter och skrattar högt åt borat. Fan vad bra den är egentligen. Är hungrig som fan, e för trött för att gå ner och laga mat. Jag har det rätt bra ändå. Har fått en inbjudan till en grupp på fejjan som inte vill gå väck. Spelar ingen roll hur många gånger man trycker på neka. Fan ta dig som har skickat den. Skitstörigt att ha den där ju! Vilket problem. "Varje dag föds en ny socialdemokrat, använd kondom" - nödvändig grupp kände jag, och ännu mer nödvändigt att skicka den till mig när jag inte kan få väck den! Idiot. Kan någon komma hit med kinamat till mig? Eller typ kebabrulle? Snälla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0