2011

Jag kan inte nog poängtera hur skönt det är med ett nytt år. Förbannat skönt, för att vara rakt på sak, 2010 har för mig varit ett av de sämsta åren. Det har varit ett år förgyllt med toppar men tyvärr också mest med dalar. Jag har inte riktigt stött på konsten att finna mig själv i allt det hela och jag skulle kunna beskriva mig själv som en rätt vilsen själ, genom hela 2010. Det finns inte mycket jag vill ta med mig från detta år, men de få saker jag faktiskt tar med är väldigt bra. Nej, för att lägga svart på vitt har 2010 i stora drag varit ett skitår. 

Därför kan jag nu med huvudet högt säga att 2011 ska bli FANtastiskt. Det ska bli ett förbannat bra år som slår alla forna med hästlängder. Jag lägger nu handen på hjärtat och lovar detta. Jag ska inte låta någon annan, och framför allt inte mig själv, förstöra ännu ett år och låta det gå åt spillror. Jag ska ta vara på varje sekund och göra detta år så jävla bra. Rent ut sagt. 2011 ska bli mitt år, utan tvekan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0