i love you mami

Idag har jag insett hur fin min mamma är. Det har jag alltid vetat, men idag slog det mig igen. Det finns bara ett enda passande ord för henne - Bäst. Jag ser upp till henne till 110% och jag tackar gudarna för att jag fått ta del av henne i mitt liv. Hon är den finaste, mest omtänksamma, roligaste och ja, bästa människan som finns i hela världen. Vet helt ärligt inte vad jag hade gjort utan att ha henne vid min sida varje dag. Hon finns alltid där när man behöver henne, oavsätt omständigheter och hon är både min bästa vän och min mamma på samma gång. Det finns inte ord för att beskriva hur mycket jag älskar henne. Jag kunde verkligen inte bett om en bättre mamma för min är utan tvekan den bästa i hela världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0