ingen bra start på året

Ikväll är en sån där kväll då man bara lyssnar på mystisk musik och låter den ta över varje del av kroppen. Det är en sån där kväll jag önskar att jag bodde mitt i en storstad och ändå stack ut på något sätt. En kväll jag spenderar på min balkong på sjunde våningen och röker cigg efter cigg. En sån där kväll när jag är så ofantligt poetisk och pryder flera blad med vacker lyrik. Jag lever endast efter de regler jag själv satt upp och skiter fullständigt i vad andra tycker. Grannen klagar på för hög musik och det besvarar jag genom att höja ytterligare några steg. Ikväll är egentligen en sån där kväll då jag endast kan drömma om det jag vill göra. Ikväll är en sån där kväll med tusen tankar men med väldigt lite respons. Ikväll är en kväll fylld med sjukdom och nässpray. Det går inte särskilt bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0