i'm just a silly little girl

När någon får dig att glömma vad du håller på med och skita i allt annat. När någon slutar svara och man blir irriterad fastän det inte är något att bli irriterad över. När någon får dig att rodna så fort den skriver, även om det bara är du i rummet. När någon får ditt hjärta att slå ett extra slag utan att veta om det. När någon alltid finns där någonstans i baktankarna vad man än gör. Är det inte meningen att man ska vara med denna någon då? Jag tror det.

Jag är så ofantligt irriterad på mig själv just nu. Här finner jag mig själv sitta och uppleva alla dessa sakerna ovan. Fast med helt fel person. Ja ni hörde! Varför är jag så in i helvetes jävla dum? Jag blir varm i kroppen av bara namnet och är så jävla dum att jag inbillar mig att jag inte bryr mig. Vem försöker jag lura? Idag har det varit en omtumlad dag och jag finner mig väldigt låg i psyket just idag och det gör att sånt här får isen att spricka. Jag är starkare än så här och allt detta har jag egentligen lagt bakom mig. Egentligen. Kommer på mig själv klicka upp facebook-fönstret gång på gång och blir lika besviken varje gång när ett svar inte kommit. Kommer på mig själv hur jag helt plötsligt lagt mig själv åt sidan och är på väg att sälja min själ en gång. Detta visar endast en sak och den saken är fan inte bra någon jävla stans. Vill inte att jag själv ska inse det så jag låtsas att jag inte vet vad det är. Jag som mådde så fantastiskt bra nu. Innan detta. Helvete. Hade jag kunnat slå mig själv just nu hade jag gjort det. Nu är jag arg. Som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0