"she loves without a heartbeat"

Jag har lyckats lösa koden nu. Den där koden som inte alls är svår att lösa egentligen. Den som med all säkerhet mina närmaste redan löst. Den där koden jag varit ack så blind för och den där koden jag lyckats lösa först nu. Nu när jag vågar inse och vågar ta chansen att misslyckas. Jag är rädd för att bli kär. Jag vet inte riktigt vad som väntar mig där och därför gör jag mitt bästa för att hålla det på avstånd. Det närmsta jag varit kärlek har jag blivit så fruktansvärt sårad och därför är jag så ofantligt rädd att hamna där igen. Jag vet inte riktigt hur jag ska agera och bete mig, så därför lämnar jag det bäst så långt ifrån mig som möjligt. Ja, mina kära! Där har ni det. Där la jag det mitt framför ögonen på er och fan (!)
det känns inte särskilt bra.

Kommentarer
Postat av: du vet

jag visste det jag visste det ! vi visste alla det!

2011-03-11 @ 21:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0